I got my name in lights with notcelebrity.co.uk

Music

4 Haziran 2012 Pazartesi

BİSKÜVİLİ ATIŞTIRMALIK*

Öncelikle merhaba :) yaz geldi ve gün içinde soğuk içecekler dondurmalar tatlılar tüketiyoruz işte size severek yaptım çok kolay bir tarif yağsız ve lezzetli basit bir atıştırmalık:)     
 yapılışı:*sade bisküvi*
*havuç
*hindistan cevizi*
*tarçın veya kakao isteğe göre fıstık
havuçları rendeliyoruz bir tencerede hafif şeker ve yarım çay bardağı süt veya suyla pişiriyoruz bisküvileri eziyoruz içerisine havucu ekliyoruz karıştırıyoruz küçük toplar halinde hindistan cevizinie batırıyoruz buzlukta bekletip afiyetle yiyoruzz:)) kolay  gelsin xoxo

2 yorum:

  1. aa tatlımm bu tarifi biliyorum ben ama benimkiler seninkiler gibi çok güzel olmadı böyle :)) göze hitap etmedi ama lezzetliydi :)

    YanıtlaSil
  2. :)) evet çok kolay tatlı bağımlısı oldum için seviyorum böyle şeyleri:))

    YanıtlaSil