I got my name in lights with notcelebrity.co.uk

Music

19 Şubat 2013 Salı

HIZLI KİLO VERME PROGRAMI*

Selam kızlar..yeni hafta yeni planlar ... diyet konusunda her hafta yeni bilgiler listeler vermeye devam ediyorum geçen hafta dukan diyetini paylaşmıştım bu hafta yepyeni bir liste paylaşıyorum... bir ayda toplam 6 kilo verdim biraz spor biraz dikkat sonuç 6 kilo..şimdi artık aslında kilo vermek istemiyorum ama yinede zayıflamak isteyenler yazın bikini giymeyi düşünenler için yeni bir fırsat sunuyorum ...


sabah: 1bardak yağsız süt
            domates-salatalık-1dilim kepek ekmek
            (kesinlikle peynir yok)
             haşlanmış yumurta (sarısı yok)

2 saat sonra:bir elma+bitki çayı

3saat sonra:bir kase yağsız domates çorbası
                    veya bir kase yağsız yoğurt

akşam: haşlanmış tavuk
             salata+bir bardak ayran
             
2 saat sonra:bitki çayı+ kuru kayısı


kızlar kesinlikle peynir tüketmek yok !!


                    
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder