I got my name in lights with notcelebrity.co.uk

Music

19 Ocak 2015 Pazartesi

Odalara yeni bakış ve alternatifler*



Selam kızlar bugün benim doğum günüm sizleri tabiki unutmadım yeni paylaşımlar hazırladım ve yayında sizelerle olacaklar..

ofiste*uyumadan*önce*boşve kahve vaktinde size keyifli dakikalar sunmayı seviyorum:)

peki düzenli avantajlı oda dizaynlarına bu hafta genelinde biraz göz atalım istedim.. bir parçayı ararken dağılan karışan takılar ve kıyafetler hşttt... bende çok dağınığım... 








hedef ilk olarak aynı renk ve kumaşta olanları bir araya getirmek..

makyaj malzemelerine şirin minik kutularda muhafaza etmek komidin çekmeceleri oldukça karışık olabiliyor..





hedeflerden bir diğeri ise kutularda muhafaza edilmesi gereken ayakkabılar ve kutulara bir kaç minik sabun kesesi koymanızı tavsiye ederim harika ve kullanışlı sonuçlar devam edecek... takipte kalınız:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder