I got my name in lights with notcelebrity.co.uk

Music

30 Ocak 2015 Cuma

EFTELYA BUTİK KURABİYE TANITIMI*


Selam kızlar *benim sevgili takipçilerim:)
Tatlımı tatlı bir blog gününde çok keyifli bir sunum paylaşıyorum sizlere..

EFTELYA BUTİK KURABİYE  lezzetli şık özel günlerde görsellik önemli diyorsanız ve lezzetli minik atıştırmalıklar istiyorsanız gelin birlikte tanıyalım..









Eftelya butik kurabiye sadece sizleri mutlu etmek için özel günlerinizde yanınızda olmak için kaliteli lezzetli ürünlerle yapılmaktadır. nedenmi??

çünkü butik kurabiye keyif ister lezzet ister sizleri mutlu etmeyi hedefler*







EFTELYA BUTİK KURABİYE nin ismi sahibi Fulden hanımızın en değerli minik kızının isminden geliyor ben bu yüzden hobi olarak başladığı bu lezzet paylaşımına nekadar önem verdiğini isminden anlayabiliyorum.
Yat şirketi sahibi olan Fulden hanım sizleri elleri ile yaptığı neşeli anlamlı kurabiyeleri denemeye davet ediyor . ve bu küçük sunumları kahve dükkanı ile birleştirmeyi hedefliyor.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008997222275&sk=about


instagram: EFTELYABUTİKKURABİYE

05071734078

Sevgililer günün için özel indirimli fiyatları ile sizleri bekliyor

özel günleriniz için istediğiniz desen ve tasarımda herzaman siparişlerinizi bekliyor...




ben diyorumki severek yapılan herşey en değerlidir buyüzden
bu paylaşım için teşekür ediyorum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder