I got my name in lights with notcelebrity.co.uk

Music

28 Mart 2015 Cumartesi

HAFTA SONUNDA EVDE KEYİFLİ SAATLER*

Öncelikle herkese keyifli huzur dolu bir hafta sonu dilerim. Bu hafta sonu gri havanın etkisinde kaldık* hafta sonunu evde geçirenler için keyifli bir yazı hazılamak istedim...Umarım hoşunuza gider...Yazımı bir not eklemek istiyorum bugünlerde bloğuma olan ilginizden dolayı çok mutluyum.... artık kocaman bir takip ailesi olduk mailler ve sorulan sorular beni dahada güzel paylaşımlar yapmak için sabırsızlandırıyor. gelin birlikte güzel bir hafta sonu yazısı inceleyelim:) 

Hafta sonunda eğer evdeyseniz ve bloğumda keyifli bir zaman geçirmekteyseniz size güzel birkaç kitap film ve ev yapımı farklı lezzetli kahve önerilerim olacak.

Bu hafta sonu için siz bukre nin yazarından VAZGEÇTİM kitabını öneriyorum* sıcak nefis bir kahve yada yeşil çay eşliğinde son gri havanın etkisinde keyifli bir kaç saat diliyorum.













diğer güzel bir önerim ise Maya Banks KOR ..

sıcak kahvenizi yudumlarken size eşlik eden satırlar olmalı..
 
kahve severler içinde nefis bir kahve önerim olacak hemde ev yapımı ve keyifle deneyebileceğiniz bir tarif....











 GÜZEL BİR KAHVE TARİFİ*

KAKAO DREAM


  • 2 sert kahve (200ml)
  • 200ml sıcak kakao
  • 1 tutam zencefil
  • 100ml süt
  • Damak tadınıza göre şeker
  • Süslemek için 1-2 parça zencefil
Hazırlama
  • Kakao ve zencefil tozunu kahveye karıştırın
  • Sütü köpürtün
  • Bardakları yarısına kadar kahveyle doldurun ve süt köpüğünü ekleyin. Damak tadınıza göre şeker ekleyin ve üzerine zencefil serpin





Missey filmini izlemenizi öneriyorum.. ayrıntıları ve konusu keyifli bir hafta sonu geçirmenizi sağlayacaktır..

Senaryosunu William Goldman'ın Stephen King'in 1987'de yazdığı aynı adlı romanından uyarlayıp yazdığı filmin yönetmenliğini ve yapımcılığını Rob Reiner üstlenmiştir. Filmin başlıca rollerinde James CaanKathy BatesLauren Bacall ve Frances Sternhagenoynamışlardır. Kathy Bates bu filmdeki performansı ile o yıl En İyi Kadın Oyuncu Akademi Ödülü'nü ve aynı dalda Golden Globeödülünü kazandı. Filmde bir roman yazarının psikopat bir hayranı tarafından rehin tutularak onun istediği tarzda yeni bir roman yazmaya zorlanması anlatılmaktadır



          Hiç yorum yok:

          Yorum Gönder